vrijdag 15 mei 2009

Aardbeien met slagroom.


Vandaag kregen we aardbeien met slagroom.

De aardbeien maken me niet echt blij, maar de slagroom maakt alles goed.

Ik reageerde enthousiast toen de juf me vroeg of ik ook aardbeien met slagroom wilde, maar mijn enthousiame betrof alleen de slagroom. De aarbeien laat ik liggen!

Maar dat vindt de juf dan weer niet goed. Ook een aardbei proberen. Jakkes!

Als ze er nog een kloddertje slagroom op doet gaat het wel.

Lars is ook meer van de slagroom. Hij krijgt nog een kloddertje op zijn vork.

Ik wil nog een beetje slagroom!

Wat duurt dat lang. Ik probeer of ik met mijn vork bij de slagroom kan.

Je zit helemaal onder de slagroom. Je mond, je neus, je handen. Je vindt het heerlijk. Hier nog een klodder op je neus!

Mmmmmm.... Nu wordt het pas echt leuk.

Wat een feest. Slagroom als sensopatisch materiaal bevalt me nog beter dan scheerschuim!

Dat wil Boudewijn ook wel ervaren, maar die vindt het toch wel een beetje gek. Dat hoort toch niet zo!

Sanne heeft ook wel zin in een feestje. Heerlijk zeg!

Mmmmm........

De volgende moet ook even wennen. Is dit wel leuk?

Best grappig.

Nog eens goed kijken hoe ik er nu uitzie.

Even voelen.....

en dan vind ik het toch wel heel gezellig.

Mijn tong is net niet lang genoeg.

Kijk maar. Het zit nog steeds op mijn neus.

Lars wil ook weleens zien hoe dat eruit ziet in de spiegel.

Even voelen.

Toch wel grappig.

Slagroom op mijn tong en dan kijk in de spiegel hoe dat eruit ziet.

Alles aflikken.

Mijn gezicht zit er helemaal onder.

Gek gezicht hoor.

Zo zie ik er nu uit.

Ik vind het prachtig.

Ik kan er echt geen genoeg van krijgen.

Zou ik misschien genieten?

Je lijkt wel een kabouter met een baardje.

Ik kan wel blijven kijken!
Met excuses voor de kwaliteit van de foto's, maar mijn camera lag nog thuis en daarom heeft juf Karin deze plaatjes vastgelegd met haar telefoon. We vonden dat we u de reacties niet konden onthouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten